Dentro do proxecto curricular inclúo o bádminton - a cabalo entre os deportes colectivos e os novos deportes ou deportes alternativos-, porque entendo que pode cumprir varios obxectivos que pretende a área de Educación Fíisica.
O bádminton é un deporte onde é imprescindible o respeto ás regras e á posición do compañeir@ e dos contrarios, así en primeiro lugar coñecer, valorar e practicar unha modalidade deportiva como recurso para ocupar o tempo libre.En segundo lugar, por posibilitar a adquisición de outros tipos de movementos e condutas motrices adaptadas a situacións de golpear, percibir, etc...en espazos reducidos. En terceiro lugar, por ser un deporte individual no que unha vez adquiridos os xestos motrices básicos se desenvolve a capacidade cognitiva e a motriz.E en cuarto lugar e fundamental, porque os alumn@s teñen donde escoller nun deporte non elitista nin tradicional no que poden desenvolver as estratexias básicas de cooperación, oposición e participar de forma individual e por parellas en competicións , de maneira que teñan a ocasión de valorar as posibilidades dos outr@s e as súas propias, mellorando a autoestima desde a participación con independencia do resultado obtido, valorando o esforzo e a progresión, incidindo notablemente na competencia en autonomía e iniciativa persoal.
Hai que ter en conta, que ao ser un deporte que non se practica habitualmente antes de chegar á escola, o nivel inicial de tod@s os alumn@s é similar e non existen as diferencias motrices iniciais que se dan na aprendizaxe e na práctica dos deportes, desenvolvidos nas unidades didácticas anteriores, onde o dominio da nomenclatura do bádminton tamén e similar polo que a competencia en comunicación lingüística se desenvolverá por tod@s ao mesmo tempo.
A práctica do propio xogo deportivo será o principal método de aprendizaxe, posto que o obxecto e o medio se complementan. Partimos do coñecemento e familiarización coa raqueta e o volante para chegar ao xogo global cun regulamento moi simple, coa intención de xogar para ir modificando as regras e guiando a práctica á medida que os nen@s vaian necesitando unha maior complexidade a través do regulamento e o xogo deportivo do Bádminton..
Nas seguintes fotografías, podedes ver o traballo que están desenvolvendo os alumn@s de 5º curso de E.Primaria, para coñecer este novo deporte.
No hay comentarios:
Publicar un comentario